keskiviikko 12. lokakuuta 2016

POSTAUSHAASTE osa1 Elämäni hevonen

Ajattelin osallistua jalustin.netin postaushaasteeseen, ensinmäisessä osassa on siis tarkoitus kirjoittaa elämän hevosesta. 

               postaushaaste

   Minulla on kaksi elämäni hevosta ja ne ovat minulle todella rakkaita. En ikinä pystyisi kuvittelemaan elämää ilman heitä kahta.

 Ensinmäinen elämäni hevonen on vanha ponini Moppe jonka kanssa minulla oli yhteensä neljä ihanaa yhteistä vuotta, kunnes Moppe alkoi käymään liian pieneksi. 
Ensimmäisen kerran kun näin Mopen ajattelin, että se voisi olla minun loppu elämäni hevonen.
 En silloin viellä tajunnut, että minun pitäisi luopua Mopesta niin aikaisin. 

Moppe on siis säkä korkeudeltaan 138cm
Minun oli aluksi todella vaikeaa luopua Mopesta, sillä Moppe oli ollut minulla niin pitkään, että en halunnut ikinä luopua Mopesta.
Jouduin kuitenin luopumaan Mopesta ja ostamaan isomman hevosen. (kakrun)
Olen todella iloinen siitä, että Moppe asuu edeleenkin tallillamme. 
Mopen kanssa tuli koettua niin hyviä kuin huonojakin hetkiä.
Rakas ponini Moppe




Toinen elämäni hevonen on nykyinen lämminveri tammani Kakru, joka on tullut minulle jo kahden vuoden aikana todella rakkaaksi.
Sain Kakrun 30.8.2014
Kakru tullessaan.
Ensimmäisen kerran kun sain nähdä Kakrun rakastuin häneen ensi silmäyksellä.
En malttanut odottaa, että pääsisin ratsastamaan Kakrulla ekaa kertaa. ( en siis ollut mukana koe ratsastamassa Kakrua, sillä olin koulussa)

Sittenkun pääsin viimein pitkän odotuksen jälkeen ratsastamaan Kakrulla niin olin aivan rakastunut Kakrun liikkeisiin. 

Kuva ei ole ekalta kerralta, mutta kuitenkin aika alku ajoilta otettu kuva.



Nyt kun olen ratsastanut Kakrulla enemmän niin olen myöskin parantunut itse ratsastajana. 
Ensinmäinen hyppy kerta.
Tällä hetkellä hyppään Kakrulla este-kisoissa 90cm luokkia ja koulu- kisoissa olen mennyt muutaman helppo c ja b tason luokkia. 

 Elämäni hevonen Kakru on luonteeltaan todella tempperamettinen, mutta ei tee ikinä mitään pahaa kenellekkään.
90cm takkulassa

K.N special

100cm



110cm

Helppo c


Hevoseni Kakru on minulle todella todella täekeä ja rakas. 
Rakkaus pakkaus


Olen itse monta kertaa miettinyt mitä elämäni olisi ilman hevosia?  Mitä tekisin jos en olisi saanut Kakrua? Mitä jos en olisi koskaan saanut Elämäni hevsosta? 




















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti